wsparcie midrosoft

Wsparcie Microsoft

Nie możesz się dodzwonić na infolinię Microsoft, a jak się uda, tygodniami czekasz na pomoc? Za każdym razem, gdy dzwonisz, musisz opisywać swoją sytuację na nowo? I do tego masz wrażenie, że helpdesk ma małą wiedzę w sprawie w której dzwonisz?

W bardziej zaawansowanych problemach nie możesz się dogadać, bo pracownicy infolinii komunikują się tylko po angielsku i nie znają wielu potrzebnych słów?

A może masz problem z konfiguracją usług Microsoft 365 i przedstawiciele firmy nie chcą albo nie potrafią Ci pomoc?

Jeśli mierzysz się z jednym z powyższych wyzwań, to być może będziemy mogli Ci pomóc!

Co zyskasz korzystając z naszego wsparcia? 

Naszym celem jest, by ludzie mogli korzystać z Microsoft 365 w firmach tak, jak chcą. I żeby aplikacje Microsoft pomagały realizować cele biznesowe, zamiast utrudniać pracę.  

Dzięki nam nie będziesz musiał się „doktoryzować” i sprawdzać, czy wdrożenia, poprawki, modernizacje są właściwie zrobione. 

Chcemy Ci zaoferować infolinię z szybką pomocą w zakresie korzystania z usług Microsoft 365. Co dzięki niej zyskasz? 

1

Będziesz miał przypisanego eksperta do zgłaszania Twoich problemów oraz gwarancję założenia i aktualizowania ticketów! 

2

Gwarantujemy odpowiedź na Twoje zgłoszenie w maksymalnie 24h! 

3

Jeśli tego będzie wymagać sytuacja, porozmawiamy w Twoim imieniu z Microsoftem, żebyś nie musiał tracić swojego czasu. 

4

Pokażemy Ci wszystkie metody na pokonanie Twojego wyzwania, a nie tylko te, które rekomenduje Microsoft. 

 Jak wygląda proces wsparcia ?

Zgłaszasz do nas problem

zgłoszenie problemu microsoft

Jeśli masz problem z działaniem aplikacji, zgłoś się do Inżyniera wsparcia technicznego, a jego obowiązkiem będzie założyć ticket Twojej sprawy oraz ją rozwiązać. Jeśli problem da się rozwiązać można rozwiązać jednym kliknięciem, to mówimy powiemy Ci, co i jak kliknąć. 

Jeśli potrzebujesz doradztwa w zakresie licencji (dodania nowej, modyfikowania aktualnych), to zgłoś się do Opiekuna ds. Licencji Microsoft. Jego zadaniem będzie administracja Twoimi licencjami. 

pomysł na mirosoft

Jeśli masz pomysł na indywidualne wykorzystanie aplikacji Microsoft, zgłoś się do Administratora ds. Systemów Microsoft, który na bazie konsultacji z Tobą będzie miał za zadanie przygotować koncepcję na zrealizowanie Twojego pomysłu i jeśli ją zaakceptujesz, to rozpoczniemy jej realizacje. 

Czym różni się nasze wsparcie od standardowej infolinii Microsoft? 

1

Każdy swój problem rozwiążesz w języku polskim. 

2

Będziesz miał przydzielonego eksperta odpowiedzialnego za rozwiązywanie Twoich problemów, dzięki czemu nie będziesz musiał nam się przypominać i zawsze będziesz wiedział na czym stoisz. 

3

90% problemów naszych klientów rozwiązujemy maksymalnie w tydzień. 

4

Na bazie naszego doświadczenia wypracowaliśmy własne praktyki na wdrażanie dedykowanych rozwiązań zgodnych z Twoimi wymaganiami! Dzięki temu będziesz mógł poznać różne koncepcje na zrealizowanie Twojego pomysłu. 

Porównanie komunikacji naszego helpdesk z infolinią Microsoft. 

tabela wsparcia microsoft

Niezbędnym warunkiem do tego, byśmy mogli realizować wsparcie Twojej firmieobszarze Microsoft 365, jest przekazaniem nam dostępu administracyjnego do Twoich licencji. 

Potrzebujesz wsparcia w obszarze Mirosoft365?

Omówimy Twoje wyzwania oraz ustalimy czy będziemy mogli Ci pomóc.