Wsparcie Microsoft
Nie możesz się dodzwonić na infolinię Microsoft, a jak się uda, tygodniami czekasz na pomoc? Za każdym razem, gdy dzwonisz, musisz opisywać swoją sytuację na nowo? I do tego masz wrażenie, że helpdesk ma małą wiedzę w sprawie w której dzwonisz?
W bardziej zaawansowanych problemach nie możesz się dogadać, bo pracownicy infolinii komunikują się tylko po angielsku i nie znają wielu potrzebnych słów?
A może masz problem z konfiguracją usług Microsoft 365 i przedstawiciele firmy nie chcą albo nie potrafią Ci pomoc?
Jeśli mierzysz się z jednym z powyższych wyzwań, to być może będziemy mogli Ci pomóc!
Co zyskasz korzystając z naszego wsparcia?
Naszym celem jest, by ludzie mogli korzystać z Microsoft 365 w firmach tak, jak chcą. I żeby aplikacje Microsoft pomagały realizować cele biznesowe, zamiast utrudniać pracę. Dzięki nam nie będziesz musiał się „doktoryzować” i sprawdzać, czy wdrożenia, poprawki, modernizacje są właściwie zrobione. Chcemy Ci zaoferować infolinię z szybką pomocą w zakresie korzystania z usług Microsoft 365. Co dzięki niej zyskasz?
Będziesz miał przypisanego eksperta do zgłaszania Twoich problemów oraz gwarancję założenia i aktualizowania ticketów!
Gwarantujemy merytoryczną odpowiedź na Twoje zgłoszenie w ciągu maksymalnie 24h!
Jeśli tego będzie wymagać sytuacja, porozmawiamy w Twoim imieniu z Microsoftem, żebyś nie musiał tracić swojego czasu.
Pokażemy Ci wszystkie metody na pokonanie Twojego wyzwania, a nie tylko te, które rekomenduje Microsoft.
Jak wygląda proces wsparcia?
Pomoc techniczna
Zarządzanie licencjami
Indywidualne projekty
Czym różni się nasze wsparcie od standardowej infolinii Microsoft?
Każdy swój problem rozwiążesz w języku polskim.
Będziesz miał przydzielonego eksperta odpowiedzialnego za rozwiązywanie Twoich problemów, dzięki czemu nie będziesz musiał nam się przypominać i zawsze będziesz wiedział na czym stoisz.
90% problemów naszych klientów rozwiązujemy maksymalnie w tydzień.
Na bazie naszego doświadczenia wypracowaliśmy własne praktyki na wdrażanie dedykowanych rozwiązań zgodnych z Twoimi wymaganiami! Dzięki temu będziesz mógł poznać różne koncepcje na zrealizowanie Twojego pomysłu.
Porównanie komunikacji naszego helpdesk z infolinią Microsoft.
Usługa / problem (w przypadku tego drugiego w nawiasie napisane jakiej usługi dotyczył) |
Język wsparcia Microsoft | Język wsparcia BetterIT |
Exchange Online | Pierwsza linia - polski Kolejne linie - angielski |
Każda linia - polski |
Sharepoint Online | Pierwsza linia - polski Kolejne linie - angielski |
Każda linia - polski |
Endpoint manager (Intune) | Pierwsza linia - polski Kolejne linie - angielski |
Każda linia - polski |
Problem z thorottlingiem po stronie MS w czasie migracji (exchange online) | Angielski | Każda linia - polski |
Blokada adresu IP Klienta uniemożliwiająca wysyłanie maili | Polski | Każda linia - polski |
Problem z nieprzewidywalnym działaniem conditinal access | Angielski | Każda linia - polski |
Problem z odbieraniem i wysyłaniem poczty - nieprzewidywalne działanie filtra spoofingu (exchange online) | Pierwsza linia - polski Kolejne linie - angielski |
Każda linia - polski |
Problem z automatycznym przenoszeniem maili do archiwum (exchange online) | Polski | Każda linia - polski |
Problem z tworzeniem archiuwm online (exchange online) | Angielski | Każda linia - polski |
Brak możliwości zmiany URL witryny Sharepoint (exchange online compilance) | Pierwsza linia - polski Kolejne linie - angielski |
Każda linia - polski |
Zniknięcie utworzonych reguł antymalware-owych (exchange online) | Angielski | Każda linia - polski |
Problem z migracją poczty (exchange online) | Pierwsza linia - polski Kolejne linie - angielski |
Każda linia - polski |
Niezbędnym warunkiem do tego, byśmy mogli realizować wsparcie Twojej firmie w obszarze Microsoft 365, jest przekazaniem nam dostępu administracyjnego do Twoich licencji.
W OBSZARZE MICROSOFT 365?