Helpdesk
Nie działa Ci komputer lub drukarka? Masz problem z zainstalowaniem oprogramowania? Nie potrafisz zresetować hasła?
Skontaktuj się z nami! Pomagamy zarówno w błahych jak i ciężkich problemach!
Zgłoś problem
Wybierz dogodny dla siebie sposób.
Biuro obsługi Klienta
(+48) 17 77 07 199
Wyślij wiadomość
helpdesk@betterit.pl
AnyDesk
- dla Windows – pobierz tutaj
- dla MacOS – pobierz tutaj
FAQ – Ważne odpowiedzi na najczęstsze pytania
Helpdesk to inaczej dobrzy znajomi, którzy pomagają nam, gdy czegoś nie wiemy, bądź mamy problemy ze sprzętem komputerowym. Bieżące zdalne wsparcie użytkowników w podstawowej obsłudze systemów operacyjnych i programów.
Użytkownicy mogą zgłaszać wszystkie problemy związane z działaniem systemów informatycznych w firmie (np. problemy z systemami operacyjnymi komputerów, z aplikacjami, z urządzeniami peryferyjnymi lub ogólnym funkcjonowaniem sieci).
Zanim zadzwonisz na helpdesk:
– sprawdź, czy ładują się strony internetowe?
– jeśli strony internetowe się nie wczytują, zrestartuj kartę sieciową, wyczyść bufor DNS,
– spróbuj uruchomić komputer lub urządzenie ponownie – być może tylko je usypiasz, hibernujesz lub wyłączasz monitor?
– amerykańscy naukowcy potwierdzili, że ponad połowa problemów z komputerami rozwiązuje się po restarcie komputera,
– jeśli potrzebujesz pomocy w wyżej wymienionych działaniach, skontaktuj się z nami.
Telefonicznie pod numerem telefonu (+48) 17 77 07 199 lub poprzez wiadomość wysłaną na adres helpdesk@mh-info.pl.
Standardowo w dni robocze od 7:00 do 17:00, jednak jesteśmy elastyczni i gdy, Klient tego potrzebuje jesteśmy dostępni poza tymi godzinami.
Telefoniczna. Zazwyczaj nasi konsultanci odbierają telefon w ciągu 10 sekund i natychmiast rozwiązują problemy użytkowników.