pomoc better it helpdesk

Helpdesk

Nie działa Ci komputer lub drukarka? Masz problem z zainstalowaniem oprogramowania? Nie potrafisz zresetować hasła?

Skontaktuj się z nami! Pomagamy zarówno w błahych jak i ciężkich problemach!

Jeśli jesteś naszym klientem zadzwoń na helpdesk!

Zgłoś problem na helpdesk

Lub pobierz AnyDesk

Nie jesteś jeszcze naszym klientem? Umów się na bezpłatną konsultację i dowiedz się, jak możemy Ci pomóc!

Biuro obsługi klienta

FAQ – Ważne odpowiedzi na najczęstsze pytania

Helpdesk to inaczej dobrzy znajomi, którzy pomagają nam, gdy czegoś nie wiemy, bądź mamy problemy ze sprzętem komputerowym. Bieżące zdalne wsparcie użytkowników w podstawowej obsłudze systemów operacyjnych i programów.

Użytkownicy mogą zgłaszać wszystkie problemy związane z działaniem systemów informatycznych w firmie (np. problemy z systemami operacyjnymi komputerów, z aplikacjami, z urządzeniami peryferyjnymi lub ogólnym funkcjonowaniem sieci).

Zanim zadzwonisz na helpdesk:

– sprawdź, czy ładują się strony internetowe?

– jeśli strony internetowe się nie wczytują, zrestartuj kartę sieciową, wyczyść bufor DNS,

– spróbuj uruchomić komputer lub urządzenie ponownie – być może tylko je usypiasz, hibernujesz lub wyłączasz monitor?

– amerykańscy naukowcy potwierdzili, że ponad połowa problemów z komputerami rozwiązuje się po restarcie komputera,

– jeśli potrzebujesz pomocy w wyżej wymienionych działaniach, skontaktuj się z nami.

Telefonicznie pod numerem telefonu (+48) 17 77 07 199  lub poprzez wiadomość wysłaną na adres helpdesk@mh-info.pl.

Standardowo w dni robocze od 7:00 do 17:00, jednak jesteśmy elastyczni i gdy, Klient tego potrzebuje jesteśmy dostępni poza tymi godzinami.

Telefoniczna. Zazwyczaj nasi konsultanci odbierają telefon w ciągu 10 sekund i natychmiast rozwiązują problemy użytkowników.