Niezawodne komputery i stały dostęp do Internetu
Twoi pracownicy marnują czas przez wieszające się komputery lub brak dostępu do Internetu? Nikt w firmie nie zarządza aktualnością aplikacji oraz licencji? Jeśli mierzysz się z podobnymi problemami, to być może będziemy mogli Ci pomóc! Doradztwo komputerowe oraz opieka informatyczna to jedne z naszych usług, które w tym przypadku pozwolą na skuteczne rozwiązanie powyższych problemów.
Co zapewniamy w ramach usługi niezawodności komputerów i stałego dostępu do Internetu?
Administrowanie komputerami
Dogłębnie poznajemy i sprawdzamy specyfikację sprzętową komputerów w firmie, co pozwala na wykrycie wąskich gardeł, które powodują zmniejszenie wydajności pracowników.
Prowadzimy ciągłą inwentaryzację sprzętu komputerowego w firmie klienta, dzięki czemu wiemy, kto korzysta z danego komputera, co do tego komputera jest podłączone i jakie parametry ma ten komputer.
Monitorujemy i dbamy o wydajność Twoich komputerów, tak żeby Twoi pracownicy jak najrzadziej borykali się z problemem zacinającego się sprzętu.
Zarządzanie licencjami
Dbamy o aktualność systemów operacyjnych i oprogramowania na stacjach użytkowników.
Analizujemy licencje aplikacji zainstalowanych na komputerach, zwracając szczególną uwagę na te, które wymagają ich kupna, bądź są zakazane do użytkowania komercyjnego.
Prowadzimy inwentaryzację licencji wykupionych dla danego użytkownika lub stanowiska w firmie.
Bezpieczeństwo w organizacji
Monitorujemy działanie i aktualność urządzeń sieciowych odpowiedzialnych za dostęp do Internetu.
Dbamy o bezprzerwowe działanie komputerów i dostępu do Internetu w przypadku braku zasilania.
Przygotowujemy raporty z problemów każdego użytkownika podczas pracy na komputerze, dzięki czemu możemy wyeliminować największe trudności z którymi się na co dzień mierzy.
Dostęp do internetu
Proaktywnie wpływamy na zachowanie systemów operacyjnych w razie wykrytych luk bezpieczeństwa aplikacji czy samego systemu operacyjnego.
Zapewniamy bezprzerwowe działanie dostępu do Internetu i zapasowe łącza.
Na bazie powyższych czynności doradzamy w zakresie modernizacji sieci.
Czym nasza usługa różni się od typowego help-desku?
1
Na bieżąco monitorujemy Twój sprzęt. Dzięki temu wiele problemów, z którymi teraz się borykasz, zostaną rozwiązane raz na zawsze.
2
Robimy na bieżąco inwentaryzację Twojego sprzętu i oprogramowania. Dzięki temu będziesz miał pewność, że Twój sprzęt i zainstalowane na nim oprogramowanie jest aktualne i legalne.
3
Korzystamy ze sprawdzonych rozwiązań ITSM i ITIL dzięki czemu cały czas ulepszamy procesy i systemy do zarządzania Twoją infrastrukturą, a to może wpłynąć na obniżenie kosztów, które przeznaczasz na sprzęt i oprogramowanie.
4
Gwarantujemy 15 minutową reakcję na Twoje zgłoszenie, dzięki czemu Twoi pracownicy zawsze będą mieli wsparcie na czas, niezależnie czy pracują na home-office czy u Ciebie w biurze.
CHCESZ WYELIMINOWAĆ PROBLEMY,
KTÓRE OBNIŻAJĄ WYDAJNOŚĆ TWOICH PRACOWNIKÓW?
KTÓRE OBNIŻAJĄ WYDAJNOŚĆ TWOICH PRACOWNIKÓW?
Porozmawiamy o tym jak możemy Ci pomóc