
Obsługa informatyczna firm
Jeśli Twój biznes źle funkcjonuje z powodu długiego czasu oczekiwania na pomoc w nagłych przypadkach, częstych awarii systemu lub ciągłych kłopotów z siecią i urządzeniami, to czas pomyśleć o naszej pomocy!
W BetterIT skupiamy się na pełnej obsłudze informatycznej firm!
Co nas wyróżnia na tle konkurencji?
98% zleceń wykonujemy zdalnie IT to element, który musi wspierać przychody Twojej firmy, dlatego nie generujemy kosztów dojazdu, które są dla Ciebie zbędne.
Gwarantujemy reakcję na Twoje zgłoszenie w maksymalnie 15 minut. Odpowiedź na Twoje zgłoszenie z informacją na czym stoisz realizujemy w maksymalnie 15 minut.
90% problemów i awarii rozwiązujemy przy pierwszym telefonie. Twoi pracownicy nie czekają godzinami lub nawet dniami na odpowiedź, ponieważ nasi eksperci zawsze szukają rozwiązania problemu w trakcie pierwszej rozmowy telefonicznej.
Minimalizujemy koszty IT. Wdrażamy tylko elementy, które są ważne i wartościowe z punktu widzenia Twojego biznesu, a niekoniecznie fajne i ciekawe z punktu widzenia IT.
Czy wiesz, że powierzenie obsługi informatycznej specjalistom z zewnątrz to dla wielu firm najlepsze rozwiązanie? Oto dlaczego!
Zyskasz spore
oszczędności
Skorzystasz z wiedzy fachowców
Masz więcej
czasu
Zwiększysz
wydajność
Zapewnisz firmie ciągłość działania
Dostęp do najnowszych technologii i rozwiązań
W SWOJEJ FIRMIE?
W ramach umowy z nami aż 4 ekspertów zadba o Twój biznes. Realizację celów Twojej firmy wspierają Administrator Systemów Informatycznych, Administrator Sieci Komputerowych, Inżynier Wsparcia Technicznego oraz Doradca ds. IT.
Każdy z naszych pracowników sprawnie rozwiąże problemy informatyczne w Twojej firmie, dzięki przeprowadzonemu audytowi i pełnej dokumentacji. Wesprzemy Twoją firmę zarówno w obsłudze no limit (rozliczamy bez względu na ilość wykorzystanych godzin wsparcia) jak i w obsłudze godzinowej (rozliczamy tylko wykorzystane godziny wsparcia).
Dlaczego jeden informatyk nie jest w stanie dobrze zadbać o całą infrastrukturę IT w firmie? Wynika to z tego, że nie był uczony Informatyki tak, by przywiązywać wagę do zwiększania wydajności Twojego przedsiębiorstwa. Ciężko znaleźć osobę, która jest ekspertem we wszystkich dziedzinach informatyki czyli sieciach komputerowych, systemach, serwerach, kopiach zapasowych i wsparciu użytkownika, dlatego przedsiębiorstwa coraz częściej decydują się na profesjonalne wsparcie zewnętrznych firm.
Dodatkowo jeden informatyk nie ma przetestowanych wszystkich nowych rozwiązań, więc traci dużo czasu testując je w Twojej firmie.
MINI | MIDI | MAXI | NO LIMIT | |
Godziny IWT Z | 3 | 8 | 20 | ∞ |
Godziny Administratorów zdalne | 1 | 2 | 5 | ∞ |
Lokalne wsparcie informatyczne | Według godzin | Według godzin | Według godzin | ∞ |
Lokalne wsparcie informatyczne (zewnętrzny helpdesk) | Według godzin | Według godzin | Według godzin | ∞ |
Gwarancja przyjęcia zgłoszenia w 15minut | P | |||
Konsultacje on-line z Doradcą ds. IT | G | G/P | ||
Doradca ds. IT | P | |||
Wizyty lokalne Doradcy ds. IT | P | 1 wizyta / 12msc | 1 wizyta / 12msc | |
Weryfikacja raportów | ||||
Przygotowanie nowego stanowiska pracy | Według godzin | Według godzin | Według godzin | |
Analiza urzadzeń pod kątem wydajności na danym stanowisku | ||||
Proaktywne poszukiwanie awarii | ||||
Audyt IT z rekomendacją usprawnień | Według godzin | Według godzin | Według godzin | W ramach pierwszego miesiaca współpracy |
Bieżąca aktualizacja dokumentacji potrzebnej do rozwoju IT | ||||
Szkolenie dla użytkowników poszczególnych stanowisk | 280zł/h | 280zł/h | 280zł/h | 280zł/h |
G – godziny do wykupienia
P – pakiet doradcy
BĘDZIE NAJLEPSZY DLA CIEBIE?