Better IT

Al. Tadeusza Rejtana 53A / 113, 35-326 Rzeszów, Polska

Obsługa informatyczna firm

Obsługa informatyczna firm

Jeśli Twój biznes źle funkcjonuje z powodu długiego czasu oczekiwania na pomoc w nagłych przypadkach, częstych awarii systemu lub ciągłych kłopotów z siecią i urządzeniami, to czas pomyśleć o naszej pomocy!

 

W BetterIT skupiamy się na pełnej obsłudze informatycznej firm!

Co nas wyróżnia na tle konkurencji?

Czy wiesz, że powierzenie obsługi informatycznej specjalistom z zewnątrz to dla wielu firm najlepsze rozwiązanie? Oto dlaczego!

Zyskasz spore
oszczędności

57% prezesów firm uznało, że ważną zaletą outsourcingu jest optymalizacja kosztów.

Skorzystasz z wiedzy fachowców

Aż 68 % szefów IT uważa, że najważniejszą zaletą outsourcing IT jest dostęp do wielu specjalistów.

Masz więcej
czasu

Aż 68 % szefów IT uważa, że najważniejszą zaletą outsourcing IT jest dostęp do wielu specjalistów.

Zwiększysz
wydajność

Aż 68 % szefów IT uważa, że najważniejszą zaletą outsourcing IT jest dostęp do wielu specjalistów.

Zapewnisz firmie ciągłość działania

Aż 75% małych firm nie ma planu działania w przypadku jakiejś awarii.

Dostęp do najnowszych technologii i rozwiązań

Ponad 60% prezesów firm sądzi, że dostęp do najnowszych rozwiązań jest ważną zaletą outsourcingu IT.
CHCESZ ZWIĘKSZYĆ WYDAJNOŚĆ
W SWOJEJ FIRMIE?
Omówimy Twoje wyzwania oraz ustalimy czy będziemy mogli Ci pomóc.

W ramach umowy z nami aż 4 ekspertów zadba o Twój biznes. Realizację celów Twojej firmy wspierają Administrator Systemów Informatycznych, Administrator Sieci Komputerowych, Inżynier Wsparcia Technicznego oraz Doradca ds. IT. 

Każdy z naszych pracowników sprawnie rozwiąże problemy informatyczne w Twojej firmie, dzięki przeprowadzonemu audytowi i pełnej dokumentacji. Wesprzemy Twoją firmę zarówno w obsłudze no limit (rozliczamy bez względu na ilość wykorzystanych godzin wsparcia) jak i w obsłudze godzinowej (rozliczamy tylko wykorzystane godziny wsparcia).

Dlaczego jeden informatyk nie jest w stanie dobrze zadbać o całą infrastrukturę IT w firmie? Wynika to z tego, że nie był uczony Informatyki tak, by przywiązywać wagę do zwiększania wydajności Twojego przedsiębiorstwa. Ciężko znaleźć osobę, która jest ekspertem we wszystkich dziedzinach informatyki czyli sieciach komputerowych, systemach, serwerach, kopiach zapasowych i wsparciu użytkownika, dlatego przedsiębiorstwa coraz częściej decydują się na profesjonalne wsparcie zewnętrznych firm. 

Dodatkowo jeden informatyk nie ma przetestowanych wszystkich nowych rozwiązań, więc traci dużo czasu testując je w Twojej firmie.

MINI MIDI MAXI NO LIMIT
Godziny IWT Z 3 8 20
Godziny Administratorów zdalne 1 2 5
Lokalne wsparcie informatyczne Według godzin Według godzin Według godzin
Lokalne wsparcie informatyczne (zewnętrzny helpdesk) Według godzin Według godzin Według godzin
Gwarancja przyjęcia zgłoszenia w 15minut P
Konsultacje on-line z Doradcą ds. IT G G/P
Doradca ds. IT P
Wizyty lokalne Doradcy ds. IT P 1 wizyta / 12msc 1 wizyta / 12msc
Weryfikacja raportów
Przygotowanie nowego stanowiska pracy Według godzin Według godzin Według godzin
Analiza urzadzeń pod kątem wydajności na danym stanowisku
Proaktywne poszukiwanie awarii
Audyt IT z rekomendacją usprawnień Według godzin Według godzin Według godzin W ramach pierwszego miesiaca współpracy
Bieżąca aktualizacja dokumentacji potrzebnej do rozwoju IT
Szkolenie dla użytkowników poszczególnych stanowisk 280zł/h 280zł/h 280zł/h 280zł/h

G – godziny do wykupienia
P – pakiet doradcy

NIE WIESZ, KTÓRY PAKIET
BĘDZIE NAJLEPSZY DLA CIEBIE?
Pomożemy Ci w wyborze